Ledarutveckling hos Studiefrämjandet

Är du medlem i Naturskyddsföreningen och intresserad av ledarutveckling? Då kan du anmäla dig till någon av Studiefrämjandets kurser i ledarutveckling.

• Ledarutveckling steg 1  i Malmö 15 oktober. Sista anmälningsdag 23 september.
  • Ledarutveckling steg 1 i Kristianstad 22 oktober. Sista anmälningsdag 30 september.
  • Ledarutveckling steg 1 lättare svenska i Hässleholm 12 november. Sista anmälningsdag 21 oktober.
  • Ledarutveckling steg 2 i Tyringe 28-29 oktober. Sista anmälningsdag 7 oktober.
  • Ledarutveckling steg 3 i Tyringe 25 -26 november. Sista anmälningsdag 4 november.
  • Valberedningskurs – distans 20 oktober klockan 18.30-20.30. Sista anmälningsdag 13 oktober.

För mer info kontakta Maria Thunberg på: maria.thunberg@studieframjandet.se