Natursnokar

mar
Natursnoksledarträff
Detta riktar sig till dig som är natursnoksledare, vill starta en natursnoksgrupp eller på något annat sätt är engagerad eller nyfiken på natursnokarna.
Lördag 13:30
Trelleborg

Hej,
Jag heter Sophie och är, tillsammans med ett härligt gäng, natursnoksledare i Trelleborg och jag har länge tänkt på en sak. I Skåne finns 28 kretsar i Naturskyddsföreningen och i flera av dessa finns aktiva natursnokar. Det skulle vara så roligt om vi alla som håller på med natursnokar fick en chans att träffas, lära känna varandra och byta erfarenheter, tips och ideér. Så därför tänkte jag bjuda in er alla till mig i Trelleborg lördagen den 4 mars.

På programmet står följande:
• Lära känna varandra.
• Utbyta erfarenheter.
• Diskutera eventuella samarbete mellan snokgrupper som till exempel gemensamma träffar mellan närliggande kretsar.
• Information om snokledarkursen i Skåne 18-19 Mars. Är ni intresserade av att gå
denna kostnadsfria och fantastiska kurs som ger massor av tips och ideér så anmäl
redan nu ert intresse till Eva Lindberg, eva.lindberg@naturskyddsforeningen.se.
• Att söka pengar till sin snokgrupp.
• En eventuell aktivitet på IKEA.
• Behövs det fler snokledare i din krets och hur hittar ni dom?
• Hur når ni ut till era deltagare? Tips och ideér.
• Övriga frågor.

Vi ses hemma hos mig i min kurslokal (naturbarn.com), där får vi plats och kan visa bilder med projektor om någon vill det.

Jag bjuder på god fika, kaffe och te. Ta gärna med intresserade vänner men jag är tacksam om ni anmäler er så jag vet hur mycket fika som ska ordnas.

VARMT VÄLKOMNA
Sophie Tranborg